Kaše · Raňajky · Všetky recepty

Banánovo-karobová kaša

Keďže sa v tomto recepte vyskytuje banán, ktorý nie každý stopercentne toleruje, odporúčam ho skôr tým stabilizovaným. Určite ho neskúšajte v prvých fázach HIT-ka, či počas eliminačky!

Ja si raz za čas banán dám, len nech nie je príliš zrelý. Mojou výhodou asi je, že tie prezreté som aj tak nikdy neľúbila 😀
Vo švajčiarskom zozname a u Hrubiška je tiež otáznikový a keďže je vitamínovou bombou, pomáha pri koncentrácii a znižuje nervozitu, určite by mi bolo ľúto, keby som ho musela vylúčiť! Spomínam si na časy pred HIT, keď som si banán dala skoro každý deň na desiatu, či olovrant a nikdy nesmel chýbať v mojej taške, keď sme išli niekam na cesty. Bol to zaručený zdroj energie na celý deň. Mrzí ma, že tak zdravé potraviny (ako banán, špenát, avokado…) práve my, ktorí by sme ich najviac potrebovali, vo väčšine prípadov nemôžeme 🙁

Keď sa však rozhodnete banán vyskúšať alebo ste ho už skúšali a viete, že vám nerobí problémy, určite nevynechajte túto kašu! Patrila medzi moje obľúbené a teraz, keď som si ju po dlhom čase spravila znovu a trošku inak, musím priznať, že mi veeeľmi chýbala 🙂
Pôvodne som ju robievala s kakaom a kúskami horkej čokolády, no to už by bola silná káva, čo poviete? 😀 Tak som čokoládu vynechala a kakao nahradila karobom. Je svetovááá!!

karob kaša 3

Potrebujeme:
1 pohár mandľového mlieka
3-4 PL ovsených vločiek
agave
pol banánu
2 ČL karobu
1 PL chia semienok

1. Na sucho si v hrnci opražíme ovsené vločky s karobom a asi po dvoch-troch minútkach prilejeme mlieko.
2. Necháme variť na miernom ohni.
3. Medzitým si popučíme vidličkou banán.
4. Pridáme ho do kaše a varíme do zhustnutia.
5. Tesne pred odstavením z ohňa vmiešame chia semienka a na záver agave.

karob kaša 2

karob kaša

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *