Domov RaňajkyKaše Gaštanová kaša

Gaštanová kaša

autor: hitjezdravozit 18. januára 2018
Gaštanová kaša

Receptov na raňajkové kaše nikdy nie je dosť. A keďže som už dávno žiaden nepridala, musela som to napraviť. 😉
V poslednej dobe som si zvykla na viaczrnné kaše, teda nie iba z klasických ovsených vločiek ale aj zo špaldových, jačmenných či ražných. Mám rada kombináciu jemných ovsených, ktoré sa skoro úplne rozvaria, s tými “tvrdšími”, ktoré počas varenia taktiež zmäknú, no napriek tomu si zachovajú miernu chrumkavosť.
Tentoraz som k nim pridala trošku gaštanov a dochutila ich datľovým sirupom, ktorý je dosť sladký a kaši dodá úplne iné sfarbenie.


Potrebujeme (na 1 porciu)*:
1 PL ovsených vločiek jemných
1 PL ovsených vločiek veľkých
1 PL ražných vločiek
250ml mandľového mlieka
4-5 varených gaštanov roztlačených alebo rozmixovaných (my sme ich mali deň pred tým večer k TV a pár kusov som si odložila na ráno)
datľový sirup (podľa chuti)
chia semienka, mleté ľanové semienka na posypanie

*Keďže si kaše robím minimálne 5x do týždňa, zvykla som si už na svoju dávku, no samozrejme pokojne si zvoľte pomery, ktoré vyhovujú vám.

1. Všetky vločky a popučené gaštany dáme do hrnca a zalejeme mandľovým mliekom.
2. Za občasného miešania varíme na miernom ohni do zhustnutia.
3. Kašu odstavíme z ohňa, ochutíme datľovým sirupom a posypeme semienkami.

Mohlo by sa vám páčiť aj

Okomentuj

Stlačením „Pošli“ súhlasíte s pravidlami ochrany osobných údajov.

Prihláste sa na odber prémiového newslettra

* povinné pole
Súhlas so spracovaním osobných údajov

Odoslaním formulára súhlasíte, že Vám môžem ja, Patrícia Molnárová Turiničová zasielať newsletter a za týmto účelom spracovávať vašu emailovú adresu po dobu 5 rokov.

Svoj súhlas môžete kedykoľvek vziať spať a odhlásiť sa pomocou tlačidla na konci ktoréhokoľvek emailu. Naše zásady spracovania osobných údajov si môžete prečítať na našej stránke Ochrana osobných údajov

Hit je zdravo žiť
Vianoce bez alergénov

Novinka!

Tradičné Vianoce takmer bez alergénov už v predaji.