Home RaňajkyKaše Gaštanová kaša

Gaštanová kaša

written by hitjezdravozit 18. januára 2018
Gaštanová kaša

Receptov na raňajkové kaše nikdy nie je dosť. A keďže som už dávno žiaden nepridala, musela som to napraviť. 😉
V poslednej dobe som si zvykla na viaczrnné kaše, teda nie iba z klasických ovsených vločiek ale aj zo špaldových, jačmenných či ražných. Mám rada kombináciu jemných ovsených, ktoré sa skoro úplne rozvaria, s tými “tvrdšími”, ktoré počas varenia taktiež zmäknú, no napriek tomu si zachovajú miernu chrumkavosť.
Tentoraz som k nim pridala trošku gaštanov a dochutila ich datľovým sirupom, ktorý je dosť sladký a kaši dodá úplne iné sfarbenie.


Potrebujeme (na 1 porciu)*:
1 PL ovsených vločiek jemných
1 PL ovsených vločiek veľkých
1 PL ražných vločiek
250ml mandľového mlieka
4-5 varených gaštanov roztlačených alebo rozmixovaných (my sme ich mali deň pred tým večer k TV a pár kusov som si odložila na ráno)
datľový sirup (podľa chuti)
chia semienka, mleté ľanové semienka na posypanie

*Keďže si kaše robím minimálne 5x do týždňa, zvykla som si už na svoju dávku, no samozrejme pokojne si zvoľte pomery, ktoré vyhovujú vám.

1. Všetky vločky a popučené gaštany dáme do hrnca a zalejeme mandľovým mliekom.
2. Za občasného miešania varíme na miernom ohni do zhustnutia.
3. Kašu odstavíme z ohňa, ochutíme datľovým sirupom a posypeme semienkami.

Mohlo by sa vám páčiť aj

Hit je zdravo žiť
Vyberte svoju menu
EUR Euro